пʼятниця, 9 грудня 2016 р.

«Опорна школа», навіщо вона і які проблеми виникають на етапі її створення

За останній рік в Україні з’явились 142 опорні школи, і процес їх створення для покращення освіти триває.

В одному з сіл на Полтавщині директор малокомплектної школи активно опиралась її закриттю. Вона ж була і викладачем у цій школі з невеликою кількістю учнів, і там-таки навчалась її донька.
Дівчина вступила до університету, але на одному з перших занять викладач вишу сказав їй: «Де ти навчалась і хто тебе так погано навчив?»
Вона не могла сказати, що мама. Але вдома розповіла про інцидент.
Зараз ця жінка – керівник відділу освіти об’єднаної територіальної громади (ОТГ) і стала активним прихильником оптимізації і створення опорної школи.
Її історію переповідає експерт шведсько-українського проекту «Підтримка децентралізації в Україні» Айдер Сеїтосманов.
За більш як рік роботи з громадами, де створюються опорні школи, він чув не одну таку розповідь.
Вони різні за драматичністю, але схожі за висновками – в опорних школах діти мають можливість отримати кращі знання, аніж в неповних класах з вчителями, що викладають по кілька предметів одночасно у перерві між роботою на городі.
Загалом за останній рік в Україні з’явились 142 такі опорні школи і процес їх створення триває, коректуючи статистичні дані.

Немає коментарів:

Дописати коментар